Voorbereidingen - Reisverslag uit Middelrode, Nederland van Madelon Rood - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Middelrode, Nederland van Madelon Rood - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Madelon

Blijf op de hoogte en volg Madelon

13 Januari 2018 | Nederland, Middelrode

Al enkele weken rijden de koeriers af en aan met pakketjes uit (voornamelijk) China. Zonnebrillen, hoedjes, afritsbroeken, T-shirts met UV filter, een stingersuit (kwallenpak); er komt geen eind aan. Wel aan het volume van onze koffers, helaas.
Voor de eerste en laatste nachten zijn de hotels geboekt, de campervan is gereserveerd en de route behoorlijk gedetailleerd vastgelegd.

Desondanks beginnen nu de zenuwen toe te slaan. Gisteravond realiseerde Arthur zich ineens dat zijn paspoort in april verloopt. PANIEK! Ten onrechte gelukkig, niet goed gekeken: april 2024!
Ik maak me vooral druk over alle giftige beesten die we gaan ontmoeten, en gebrek aan water en voedsel in de outback. Het vooruitzicht nu eindelijk zelf de Great Ocean Road, Uluru en het Great Barrier Reef te zien en beleven maakt alles goed.
We zijn er klaar voor.

• 14 Januari 2018 - 12:31

Ellen:

Heeeeel veel plezier!!!! Xx

• 14 Januari 2018 - 14:32

Marja :

Heeej wereldreizigers! Ik sta toch zeker wel op jullie mailinglist? Of moet ik zelf nog iets activeren?
    Wat een heerlijk vooruitzicht; de voorpret alleen al...
    Het aftellen is begonnen..
    Als je Iris toevallig tegen mocht komen... geef haar een dikke kus van ons. Ze werkt momenteel 6 dagen per week bij Kurtosh in Sydney; ze hebben daar overheerlijke Kurtosh rolls en voortreffelijke koffie!
    Dikke kus van ons!
    Hans en May

• 15 Januari 2018 - 17:32

Carin:

Haaaaaai wereldreizigers :) Heb de link in goede orde ontvangen en me aangemeld! Ben erg benieuwd naar de verhalen en de foto's... het worden een lange zes weken zonder wandelingen :) Veel plezier!

• 15 Januari 2018 - 23:21

Marion:

Goede reis toegewenst Madelon en Arthur! Jullie nemen factor 50 mee begreep ik! Pas op voor dingo's en Tasmaanse duivels! Als jullie een roodstaartraafkaketoe of een helmkasuaris tegen komen, zet je die dan op de foto voor me? En wie weet, horen jullie nog wel ergens zo'n mooie didgeredoo. Als van die man die je eens had uitgenodigd in de klas, weet je nog Madelon? Lots of fun......

• 17 Januari 2018 - 13:51

Opa:

Wat een opluchting zal het zijn, als jullie opstijgen van Neerlands grond, op weg naar verweggistan. Ik wens jullie een fijne reis, veel avonturen en een behouden thuiskomst

• 18 Januari 2018 - 18:15

Roy:

Hee die lieve schoonouders!!
    Ik wil jullie bijdeze een goede reis naar down under
    Toewensen! En veel plezier en mooie avonturen daar in
    Australië!! Geniet ervan!

Liefs roy en een poot van saar!

• 19 Januari 2018 - 09:28

Annelie Smits:

Geniet ervan!

• 20 Januari 2018 - 12:29

Opa:

Nog even en jullie landen! Dat wordt benen strekken en omkijken naar de vele kilometers die ons nu scheiden. HET GROTE WERK GAAT NU BEGINNEN!!!
    Geniet ervan en denk af en toe aan Mirroi en wat jullie daar achterlieten. Ik heb een gehoorapparaat waarmee ik zal trachten jullie af te luisteren.
    Veel liefs,

O-/papa